همه چیز درباره وانت KMC T9 [+ عکس]

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 6
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.137.171.121
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

همه چیز درباره وانت KMC T9 [+ عکس]


خودروی KMC T9 یکی از محصولات کارخانه خودروسازی چین است. KMC T9 توسط کرمان موتور وارد ایران شد. KMC T9 شباهت هایی با KMC T8 دارد. KMC T9 بر اساس جک T9 چینی ساخته خواهد شد اما با برند کرمان موتور یا KMC در بازار ایران به فروش می رسد. در زیر به بررسی کامل این خودرو در سایت کارمادیو می پردازیم.

KMC T9 کرمان ظاهر و نمای بدنه موتور

اگرچه اکثر تجهیزات فنی جک T9 با T8 مشترک است، اما این ماشین ها از نظر ظاهری تفاوت اساسی دارند. از طرفی Jac T9 کاملاً تحت تأثیر GMC Canyon 2023 است.

یک جلوپنجره بزرگ JAC در کروم توجه را به جلوی T9 جلب می کند و نور LED را فراهم می کند. با وجود وجود لوازم جانبی پلاستیکی مشکی در ظاهر اصلی، جلوپنجره و شکل S جلوه جذابی به جک T9 داده است. به نظر می رسد اندازه بزرگ جلوپنجره و قرارگیری چراغ های مه شکن با بقیه اجزا همخوانی دارد.

از نمای جانبی خطوط بدنه روی دستگیره ها و نزدیک پدال ها دیده می شود. از سوی دیگر، پنجره های کوچک و آینه های جانبی بزرگ کمی کوچک به نظر می رسند. 18 رینگ، لاستیک های عاج، حفاظ فضای بار و قفسه های بار از دیگر لوازم جانبی T9 هستند که در تصاویر رسمی این خودرو قابل مشاهده است.

نمای بیرونی و بدنه کابین موتور KMC T9 کرمان - رنگ مشکی

از نمای عقب، چراغ های مستطیلی مشابه سایر پیکاپ تراک ها برای T9 استفاده می شود، اما سازنده سعی کرده با حالت محبوب و LED های عمودی، خلاقیت کمتری نسبت به رقبا داشته باشد. سپر و قاب گلگیرها همه پلاستیکی هستند و به نظر نمی رسد استحکام لازم برای عبور از جاده های سخت را فراهم کند.

جک KMC T9 بدون شک یک وانت زیبا از یک گروه پیکاپ چینی است که در ایران مونتاژ می شود، اما دارای نکات منفی مانند فراوانی مواد پلاستیکی روی سپرها و سایر قسمت های بدنه است. طول بدنه این مدل 5330 میلی متر، عرض 1965 میلی متر، ارتفاع سقف 1920 میلی متر و فاصله بین دو محور 3110 میلی متر است.

طراحی داخلی و نمای کابین  ماشین جک موتور کرمان KMC T9

ساده سازی و بد سلیقه بودن ترکیب تخته یکی از بزرگترین نکات منفی جک تی 9 است. صفحه نمایش لمسی 10.4 اینچی و پنل دیجیتالی پشت فرمان، ابزار مدرن خودرو هستند، اما خروجی تهویه مطبوع و قاب هشت ضلعی با قاب نقره ای با بقیه اجزا هماهنگ نیست.

طراحی داخلی و نمای کابین جرثقیل موتوری KMC T9 کرمان

فرمان و اهرم دنده مشابه آنچه در خودروهای شاسی بلند جک مانند K7 دیده می شود. قسمت کوچکی از داشبورد از چرم و سایر قسمت ها از پلاستیک سخت ساخته شده است. مواد به کار رفته در سوکت ها و کلیدهای کنترل نیز از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. خریدار جک T9 می تواند از یک صندلی با شکل زیبا با چرم مصنوعی و دوخت های دیدنی لذت ببرد.

ماشین آلات و تجهیزات فنی جک کی ام سی تی 9 کرمان موتور

موتور 2 لیتری توربو T9 221 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. حداکثر گشتاور در 1900 دور در دقیقه به دست می آید و یک جعبه دنده 8 سرعته ZF با گیربکس اتوماتیک وجود دارد. این خودرو با حداکثر وزن 2300 کیلوگرم به سرعت 150 کیلومتر در ساعت می رسد و مصرف سوخت 10 لیتر در هر صد کیلومتر را ارائه می دهد.

موتور جک CMC T9 کرمان

جک T9 از تزریق مستقیم (GDi) استفاده می کند. در حالت عادی رانندگی، این خودرو دیفرانسیل عقب است و به درخواست راننده دو دیفرانسیل سبک یا سنگین را فعال می کند. زمان مورد نیاز برای شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت جک T9 اعلام نشده است، اما طبق اطلاعات موجود، احتمالاً همان زمان KMC T8 حدود 15 تا 16 ثانیه خواهد بود. خودروی دیگری از کرمان موتور به نام جک T8 مجهز به موتور 2 لیتری توربو با 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر وزن 1965 کیلوگرم است.

تجهیزات رفاهی و ایمنی موتور سیکلت KMC T9 کرمان

نسخه های کاملا مجهز دارای هفت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری ESP و کنترل کشش TCS، ترمز دیسکی با ABS و EBD، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل برای کاهش و افزایش سرعت، هشدار برخورد از جلو، راهنمایی راداری بین خطوط رانندگی، نقطه کور راداری هستند. ، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین 360 درجه، شارژر بی سیم، گرمکن برقی صندلی های جلو، آینه های تاشو برقی و گرمکن داخلی، صفحه نمایش لمسی 10 اینچی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف.

رقبا به جای KMC T9 کرمان موتور در ایران

فوتون تونلند G7 اتوماتیک و آمیکو آسنا رقبای اصلی جک KMC T9 در ایران هستند. نکته جالب شباهت Tunland G7 به پلاگین T9 در بحث فنی است. یعنی محصول مونتاژ ایران خودرو با همان گیربکس کمی قدرت بیشتر و گشتاور کمتری ارائه می دهد. از سوی دیگر آمیکو آسنا اتوماتیک 218 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور را از یک موتور 2.4 لیتری توربو دریافت می کند که روی کاغذ از جک T9 ضعیف تر است.

قیمت جک KMC T9 در کرمان موتور در بازار جهانی و ایران

در استرالیا، نسخه 2WD، مجهز به موتور بنزینی توربوشارژ و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک با امکانات کامل، بین 27000 تا 30000 دلار آمریکا قیمت دارد. از اطلاعات موجود می توان نتیجه گرفت که قیمت خرید جک KMC T9 برای بازار ایران حدود 2.5 میلیارد تومان است. به لطف آپشن های پیشرفته وانت KMC T9، این خودرو می تواند نیازهای بخش بازار پیکاپ های لوکس را برآورده کند.




تاریخ ارسال پست: شنبه 13 آبان 1402 ساعت: 7:3
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: